درمان گاه

درمان بیماری های مربوط به زگیل تناسلی

درمان گاه

درمان بیماری های مربوط به زگیل تناسلی

درمان گاه

دکتر اچ پی وی با تجربه و مهارت اندوخته در طی سالیان متمادی در خدمت تک تک شما عزیزان است. اگر نیاز به درمان زگیل های آزار دهنده در بدن خود هستید، ما آماده هستیم تا درمان شما را شروع کنیم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

برای درمان زگیل تناسلی هم در آقایان و هم در خانم ها راه های مختلفی وجود دارد که استفاده از پماد برای درمان یکی از این راه هاست. در این نوشته سعی می کنیم به موثرترین این پمادها برای درمان زگیل تناسلی اشاره ای بکنیم.

 

پماد ایمی کوئیمود (آلدرا، زیکلارا): این پماد سیستم ایمنی بدن را در برابر زگیل ها تقویت می کند. اما باید توجه داشته باشید که در زمان هایی که از این پماد استفاده می کنید نباید رابطه جنسی داشته باشید.

بعد از استفاده از پماد ایمی اگر بخواهید رابطه داشته باشید ممکن است به پوست طرف خود آسیب بزنید و باعث تحریک پوست وی شوید. همچنین کاندوم و دیافراگم هم بعد از استفاده از این پماد تضعیف می شوند و کارآیی خود را ندارند.

این پماد می تواند عوارضی بعد از مصرف داشته باشد که مهمترین آنها قرمزی پوست, تاول, خارش یا درد بدن, سرفه, راش پوستی یا خستگی است.

استفاده از دارو و پمادها برای درمان زگیل تناسلی

پماد پودوفیلین و پودوفیلوکس (کندیلوکس): این پماد گیاهی بوده و باعث خراب شدن ساختار زگیل تناسلی می شود. برای مصرف این پماد حتما باید با پزشک خود مشورت کنید. این پماد دارای ماده فعال می باشد ولی می توانید در منزل از آن به راحتی استفاده کنید.

در هر حالتی باید پزشک این پماد را برای شما تجویز کند. در کنار تجویز باید احتیاط های لازم را هم دریافت کنید تا پوست شما بر اثر آن بیش از حد تحریک نشود.

برای درمان زگیل تناسلی داخلی به هیچ عنوان از این پماد استفاده نکنید. در زمان بارداری نیز به هیچ عنوان نباید از آن استفاده کرد. این پماد داری عوارضی مانند تحریک خفیف پوستی, سوزش یا درد است.

پماد تری کلرواستیک اسید (TCA): این پماد شیمیایی باعث سوختن زگیل ها می شود و برای درمان زگیل های داخلی هم مناسب است. این پماد دارای عوارضی مانند تحریک خفیف پوستی, سوزش یا درد است.

پماد Sinecatechins: این پماد گیاهی هم برای درمان زگیل تناسلی داخلی و هم خارجی و کناره های مقعد کاربرد دارد. این پماد به صورت کرم نیز در بازار موجود است. از عوارض خفیف این پماد می توان به قرمزی پوست, خارش یا سوزش و درد اشاره کرد.

نکته بسیار مهم: به هیچ عنوان درمان زگیل تناسلی را بدون نظارت پزشک انجام ندهید. از داروهای بدون نسخه برای درمان استفاده نکنید. زیرا ناحیه مورد نظر بسیار حساس است و احتمال دارد با کوچکترین تحریکی آسیب ببیند و مشکل شما شدیدتر و دردناک تر کند. باید داروی مناسب را پیدا کنید. چون احتمال دارد دارویی بدون نسخه شما صدمات دیگری به ناحیه دستگاه تناسلی وارد کند.

منبع: دکتر اچ پی وی

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • arash zh

زگیل تناسلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی